مسابقه طرح برتر دی وای هوم 

حتما برای شما هم پیش اومده که وارد یک خونه‌ای بشید...

با خودتون بگید ای‌کاش دیزاین و طراحی دکوراسیون اینجا رو به من سپرده بودن تا ببینن که چه دیزاینی براشون می‌کنم!

یا اگه این رنگبندی رو انتخاب کرده بودن چقدر جذاب‌تر می‌شد...!

اگر شما هم مثل ما هستین و دلتون می‌خواد یه بار فارغ از قیمت، اون دیزاینی که دلتون می‌خواد رو با متنوع‌ترین محصولات ممکن انجام بدین، پس این مسابقه برای شماست. حالا دی وای هوم این امکان رو برای شما فراهم کرده تا بتونید میزان استعداد طراحی دکوراسیون منزل خودتون رو بسنجید و به خودتون این فرصت رو بدید تا با افراد زیادی رقابت کنید. 

در مسابقه طرح برتر دی‌ وای هوم این امکان را دارین کف پوش، کاغذ دیواری، مبلمان، سرویس خواب و حتی پرده مورد علاقه‌ی خودتون رو ست کنین و در لحظه نتیجه کارتون رو به صورت سه بعدی مشاهده کنین.

پس اگر قصد شرکت در مسابقه رو دارید متن زیر رو با دقت مطالعه کنید.
مسابقه طرحی برتر دی وای هوم طی 35 روز برگزار خواهد شد و شما فرصت دارید که تا 20 روز اول مسابقه طرح‌های خود را برای ما ارسال کنید. سپس این طرح‌ها طی 5 روز توسط متخصصین با تجربه دی وای هوم بررسی شده و 100 طرح برتر برای رای‌گیری نهایی به مدت 10 روز برای رای گیری مردمی بر روی سایت قرار داده خواهد شد. هرکاربر می‌تواند حداکثر به 3 طرح رای بدهد و 10 نفر برتر به نسبت رای دریافت شده، جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد و تا پایان سال، این طرح‌ها بر روی سایت دی وای هوم قرار خواهند گرفت.

راهنمای شرکت در مسابقه طرح برتر 
برای شروع مسابقه به اتاق پیش نمایش دی وای هوم وارد شده و اتاق را با تمام وسایل موجودش طراحی کنید، در نهایت طرح تکمیل شده خود را با استفاده از دکمه "ارسال برای مسابقه طرح برتربرای ما ارسال کنید. توجه فرمایید زمان شروع مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد. از زمان شروع مسابقه تا زمان پایان آن می‌توانید طرح‌های ارسال شده خود را به روز رسانی نمایید. (آخرین طرح ارسالی از سوی کاربر در مسابقه شرکت داده خواهد شد)

اتاق پیش نمایش-01